Prowadzimy serwis drukarek Canon w Warszawie oferujący pełen zakres usług naprawczych – zachęcamy do kontaktu, jeśli pojawi się problem z:

  • łączeniem sprzętu z komputerem;
  • niepoprawnym nanoszeniem tuszu na papier;
  • niepobieraniem papieru przez sprzęt;
  • komunikatami na komputerze – o braku widoczności drukarki lub jej nieprawidłowym działaniu;
  • wadliwym sprzętem – drukarka wydaje nietypowe dźwięki, zakleszcza papier lub niepokojąco się grzeje;
  • uruchomieniem lub wyłączeniem sprzętu.

Wymienione usterki pojawiają się najczęściej – nie są jednak jedynymi możliwymi nieprawidłowościami występującymi w funkcjonowaniu sprzętu. Dlatego w każdym przypadku, w którym dojdzie do nietypowego zachowania urządzenia zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem naprawczym drukarek Canon.

Serwis drukarek laserowych Canon

Zajmujemy się regeneracją drukarek laserowych Canon od początku istnienia naszej firmy. Oznacza to, że możemy się pochwalić niemal 30-letnim doświadczeniem w pracy zawodowej, opartym na zamówieniach realizowanych dla wielu zadowolonych Klientach indywidualnych i biznesowych.

Nasza firma zapewnia kompleksową obsługę w oparciu o najnowsze technologie, które umożliwiają szybką i skuteczną naprawę drukarek laserowych Canon. Zależy nam na tym, aby każdy z naszych Klientów był w 100% zadowolony z tego, co jesteśmy w stanie zaoferować – nie tylko zapewniamy sprawną naprawę, ale także oferujemy konkurencyjne ceny.

Serwis i przegląd drukarek laserowych Canon

Zachęcamy do sprawdzenia stanu urządzenia nie tylko wtedy, kiedy odmawia nam posłuszeństwa – do poprawnego funkcjonowania drukarki Canon potrzebne jest jej systematyczne przeglądanie i konserwacja. Dzięki takim działaniom oraz stosowaniu odpowiednich części zamiennych sprzęt może nam służyć latami.

Naprawy pogwarancyjne w serwisie drukarek Canon

Informujemy, że nie prowadzimy już napraw gwarancyjnych konsumenckich drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów oraz skanerów płaskich marki Canon. W celu zgłaszania napraw gwarancyjnych prosimy o kontakt z Helpdesk Canon, tel. 22 583 43 07.
W celu zgłaszania napraw pogwarancyjnych (płatnych) tylko urządzeń laserowych prosimy o skorzystanie z poniższego formularza.

Jeśli chcesz wysłać/przynieść nam do naprawy pogwarancyjnej następujący sprzęt:

  • drukarkę laserową Canon (i-Sensys, LBP),
  • laserowe urządzenie wielofunkcyjne Canon (i-Sensys, MF),
  • faks laserowy Canon (i-Sensys, L).

Wypełnij i wyślij poniższy formularz.

UWAGA! Nie naprawiamy produktów atramentowych (Pixma, iB, MB, MX, MG, TS) – w tych przypadkach prosimy o kontakt z Helpdesk Canon, tel. 22 583 43 07.

    FORMULARZ REJESTRACJI NAPRAWY KONSUMENCKIEGO URZĄDZENIA LASEROWEGO

    Świadczymy tylko naprawy odpłatne - urządzenie laserowe po gwarancji lub uszkodzenie nie objęte warunkami gwarancji. Koszt ekspertyzy 50 zł netto (61,50 zł brutto). Po opłaceniu ekspertyzy przedstawimy do akceptacji rzeczywisty koszt naprawy pomniejszony o koszt ekspertyzy.


    Załączniki (wadliwe wydruki, itp.)


    Dane kontaktowe (do wysyłki naprawionego urządzenia):



    Dane do fakturowania:





    Po wysłaniu formularza wyślij lub przynieś urządzenie do:

    New Technology Poland S.A.
    ul. Lelechowska 10
    02-351 Warszawa
    Tel. 801 600 900
    Czynne w godz. 8:00 - 16:00

    UWAGA! Sprawdź w instrukcji użytkownika, jak przygotować urządzenie do transportu. Niezastosowanie się do instrukcji (np. brak zainstalowanych tuszy/tonerów, gdy jest to wymagane, niezabezpieczenie głowicy lub nieodpowiednie opakowanie, nieoznaczenie przesyłki naklejkami TĄ STRONĄ DO GÓRY i OSTROŻNIE) może spowodować uszkodzenie drukarki i utratę gwarancji. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu wynikające z braku opakowania fabrycznego, nieodpowiedniego przygotowania i oznaczenia przesyłki.

    Nie pakuj akcesoriów, jeśli nie są związane z usterką, ani kabli.

    Jeśli posiadasz wadliwe wydruki, załącz je do formularza - pomoże to w diagnozie uszkodzenia.