Prowadzimy Autoryzowany Serwis Drukarek Canon Warszawa od początku istnienia firmy, co przekłada się na niemal 30 lat doświadczenia. Otrzymaliśmy autoryzację Canon Service Partner jako pierwsi w Polsce, w 1991 roku. Obecnie jesteśmy autoryzowanym serwisem drukarek laserowych i atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów oraz skanerów płaskich marki Canon. Pracę techników koordynuje i monitoruje nasze Centrum Obsługi Klienta będące pojedynczym punktem kontaktu w sprawach serwisowych.

Jeśli chcesz wysłać/przynieść nam do naprawy gwarancyjnej/pogwarancyjnej następujący sprzęt:

  • drukarkę laserową lub atramentową Canon (i-Sensys, PIXMA, LBP, IP),
  • urządzenie wielofunkcyjne Canon (i-Sensys, PIXMA, MF, MP, MX, MG),
  • faks Canon (i-Sensys, L, B, JX),
  • skaner płaski Canon (CanoScan, LiDE),

wypełnij i wyślij poniższy formularz.

UWAGA! Nie naprawiamy produktów MAXIFY (iB4050, MB2050, MB2350, MB5030, MB5050, itp.) ani skanerów DR – w tych przypadkach prosimy o kontakt z Helpdesk Canon, tel. 22 583 43 07.


FORMULARZ REJESTRACJI NAPRAWY

Wybierz rodzaj naprawy:

Naprawa gwarancyjna - niezbędne dostarczenie dowodu zakupu

Naprawa odpłatna - rzeczywiste koszty naprawy przedstawimy do akceptacji po ekspertyzie. Koszt ekspertyzy 50 zł netto (61,50 zł brutto) - w przypadku realizacji naprawy ten koszt jest odliczany od kwoty naprawy

Załączniki (dowód zakupu, wydruki, itp.)


Dane kontaktowe (do wysyłki naprawionego urządzenia):






Dane do fakturowania (przy naprawach odpłatnych):





  
  

Po wysłaniu formularza wyślij lub przynieś urządzenie do:

New Technology Poland S.A.
ul. Lelechowska 10
02-351 Warszawa
Tel. 801 600 900
Czynne w godz. 8:00 ? 16:00

UWAGA! Sprawdź w instrukcji użytkownika, jak przygotować urządzenie do transportu. Niezastosowanie się do instrukcji (np. brak zainstalowanych tuszy/tonerów, gdy jest to wymagane, niezabezpieczenie głowicy lub nieodpowiednie opakowanie, nieoznaczenie przesyłki naklejkami TĄ STRONĄ DO GÓRY i OSTROŻNIE) może spowodować uszkodzenie drukarki i utratę gwarancji. Szczególnie w przypadku drukarek PIXMA serii G nieodpowiednie przygotowanie do wysyłki skutkuje 100% pewnym uszkodzeniem urządzenia i utratą gwarancji. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu wynikające z braku opakowania fabrycznego, nieodpowiedniego przygotowania i oznaczenia przesyłki.

Nie pakuj akcesoriów, jeśli nie są związane z usterką, ani kabli.

Jeśli posiadasz wadliwe wydruki, załącz je do formularza - pomoże to w diagnozie uszkodzenia.

Jeśli naprawa urządzenia jest objęta gwarancją Canon, możesz wysłać je na nasz koszt kurierem DPD. Zamów kuriera:

1. telefonicznie pod numerami 801 400 373 lub 22 577 55 55
2. przez Internet pod tym linkiem

podając:

1. Numer Klienta (NUMKAT): 205203
2. NIP: 5221002738
3. Płatnik:
- Nazwisko osoby akceptującej płatność: Jerzy Rosoliński
- Centrum kosztowe: 699.
4. Zleceniodawca - swoje dane kontaktowe.
5. Dane nadawcy - miejsce odbioru przesyłki.

Po przyjeździe kuriera na liście przewozowym wpisz:

1. NADAWCA: Swoje dokładne dane adresowe i kontaktowe.
2. ODBIORCA: New Technology Poland, ul. Lelechowska 10, 02-351 Warszawa
3. PŁATNIK: Nr klienta DPD: 205203. Zaznacz "checkbox" ODBIORCA
4. TABELA WAG/ILOŚCI PACZEK: Paczki do 31,5 kg - 1.
5. RODZAJ USŁUGI: Standard

Tu sprawdź jak zapakować przesyłkę.

UWAGA! Żebyśmy mogli pokryć koszty przesyłki, musisz najpierw wypełnić i przysłać do nas Formularz Rejestracji Naprawy.